Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 10 kwietnia 2009

Metryczka cz. 3 i szycie

Tak wygląda moja metryczka. W sumie niewiele się zmieniło od poprzedniego razu, chocież nie, po prostu zdjęcie jest trochę nieaktualne... bo pamiętam, że ostatnio wypełniałam mu mordkę, czego na tym zdjęciu nie ma...

Dostałam tez kolejna karteczkę ze świątecznymi życzeniami...

Bardzo Ci dziękuję Agnieszko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja postanowiłam nie wysyłać żadnych kartek, bo tak: do części z was bym wysłała, to druga część by się zastanawiała: dlaczego ja nie dostałam, ciężko by mi było wybrać kilka osób, a znowu wysłać do wszystkich to już spory wydatek... Kartek haftowanych jak widać nie robiłam, jakoś nie miałam nastroju... może na Boże Narodzenie się poprawię...

Ale za to spodobało mi się szycie :)

Wczoraj po pracy miała wolne :) więc usiadłam i najpierw wypchałam dwie poduszki (poszewki uszyję raczej po świętach) a potem zrobiam takie coś... szyłam ręcznie, bo nie mam na razie maszyny, ale ostatnio mama mówiła że ma jedną na zbyciu i mogę ją sobie zabrać :) Ale i bez maszyny nawet szybko szło :)

Ten pierwszy zestaw jest dla takiej jednej osóbki (imię musiałam zamazać), a te dwa serduszka zrobiam dla siebie. W takim kolorze mam firanki w sypialni, w takim kolorze będą dwie poduszki i serwetki na stoliki stojące przy łóżku. Serduszka też się gdzieś powiesi, żeby wszystko się ładnie komponowało :)

No, i przed świętami by było na tyle :) Mam nadzieje że uda mi się coś dłubnąć przez święta :)

1 komentarz:

  1. Śliczna ta metryczka z Misiakiem... czy istniałaby taka możliwość abyś wysłała mi wzór takiej metryczki..? Bardzo chciałabym wyhaftować taką dla przyjaciół którym właśnie urodziła się córeczka. nie bardzo wiem jak się do tego zabrać :( 5340405 to mój numer gg jeśli możesz to się odezwij. byłabym wdzięczna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech