Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 3 kwietnia 2009

Wpis książkowy

A jednak czytałam "Anioły i demony" Zajrzałam do mojego spisu książek przeczytanych się znalazły... obok "Kodu Leonarda da Vinci" i "Cyfrowej twierdzy". Ja mam słabą pamięć jeżeli chodzi o tytuły czytanych książek, oglądanych flmów zresztą też...

Na razie jeszcze nie zaczęłam czytać...

O ekranizacji "Aniołów i demonów" nie słyszałąm, ale jak wejdzie do kin, to na bank pójdziemy... "Kod Leonarda da Vinci" też widzieliśmy, tylko mi, z racji tego, że czytałam książkę, trochę się nudziło... ale film super... tylko ten albinos taki odrażający...

Spis przeczytanych przeze mnie książek...

Jak nie będę zapominała, to po każdej przeczytanej książce będzie aktualizowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech