Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 23 kwietnia 2009

Metryczka skończona!!!

Wczoraj w wielkich bólach (przy zamykających się ze zmęczenia oczach) skończyłam metryczkę dla Gabrysi :)

Zdjęcie chyba trochę niewyraźne wyszło, ale w rzeczywistości wygląda cudnie :) Jutro zostanie wsadzona w rameczkę a w niedzielę powędruje do nowej właścicielki :)

Bardzo przyjemnie mi się haftowało tego misia... oczywiście najprzyjemniejsze były backstitche :)

* * * * *

Teraz muszę się wziąć za myszki, które przyszły we wtorek od Abulinki a potem za moje brzózki :) Myślę, że wszystko to będe robiła na majówce, na którą sie wybieramy w przyszły piątek z samego rana :) i która będzie trwała aż 4 dni :) Ach, i zapomniałam jeszcze o kwadraciku na 15 maja, na który się znowu zapisałam :)

W sobotę wybieram się na spotkanie kołderkowe do Warszawy :) tylko nie wiem co ze sobą zabrać...
Może któraś z was też tam będzie?????????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech