Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 1 kwietnia 2009

Kolejna myszka i Metryczka cz. 1

Wczoraj skończyłam wszystkie backstitche na moich zakochanych myszkach. Miałaś rację Abulinko, że czegoś brakowało, ale nie napisałam przecież, że to skończona myszka, tylko że prawie :) A oto i one:

A to wszystkie cztery :0

Już się nie mogę doczekać, kiedy dostanę spowrotem takie cudo zapełnione myszorkami :)

* * * * *

Dostałam też kartkę z życzeniami świątecznymi od Jeniulki... byłam wielce zaskoczona, bo nie spodziewałam się zupełnie takiej niespodzianki :) Oczywiście mile zaskoczona...

Bardzo Ci dziękuję Joasiu!!!

Tylko mam jedna prośbę: jakby ktoś kiedyś jeszcze chciał wysłać coś do mnie, coś niedużego, co się zmieści do skrzynki (skrzynke mamy sporą), to bardzo bym prosiła o niewysyłanie na mój adres 'pracowy' tylko domowy :) Jeżeli ktoś bedzie chciał, to prześlę mailem lub gg :) Nawet polecony niewielkich rozmiarów też, bo złożyliśmy na poczcie takie pisemko, żeby polecone też do skrzynki wrzucali bez naszego podpisu. Te kolajki są denerwujące.

* * * * *

Zaczęłam w końcu - już tak na poważnie - metryczkę. Na razie mam tylko jedną parę bucików wiszących na sznurku. Oczywiście komplatną, z backstitchami :)))) którę bardzo lubię :)))

I to by było na tyle na razie :)

Bardzo dziękuję za miłe komantarze i liczne odwiedziny... a gai za super wzorki lawendy... bardzo chętnie przyjmę więcej, bo też lubię ten kwiat :) oczywiście mogę podzielić sie tym, co mam w swoich zbiorach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech