Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 15 maja 2014

Na wyzwania coś zrobiłam...

A ja dzisiaj krótko i na temat... 

Ale może zanim zacznę na temat, kawałek wstępu. Otóż ostatnio zrobiłam wiele fajnych rzeczy. Niestety nie wszystkie mogę pokazać - tzn. tej najładniejszej na razie nie mogę pokazać (jest to haft), poza tym coś tam uszyłam, coś tam jeszcze innego wyhaftowałam, trochę nowej biżuterii mam... Tylko nie mam kiedy tego wszystkiego to wrzucić. Np. już dwa razy piekłam ciasto z rabarbarem, ale za każdym razem zapomniałam go sfotografować, żeby wrzucić przepis... bo przecież nie będę wrzucała samego przepisu... pewnie każdy by chciał zobaczyć też ciasto - czy mi wyszło, czy wyrosło, jak wygląda, czy smakowało... No ale sorry, może innym razem. 

Ale dziś chciałam tylko pokazać dwie błyskotki, które zgłoszę na dwa wyzwania. 

PIERWSZE wyzwanie jest u Diany - majowe kolory :)


A ja zrobiłam taką świetną, kolorową, brzęczącą bransoletkę...


Nazwałam ją "wiosenne orzeźwienie"

Zgłaszam ją również na Wyzwanie Majowe w Klubie Twórczych Mam



DRUGIE wyzwanie jest w Szufladzie - Wyzwanie Gościnnej Projektantki Maja, gdzie tematem jest komplet... a że ja kompletów dziś zrobiłam kilka, wybrałam jeden i go zgłaszam na wyzwanie...


I to tyle na dziś... Reszta może jutro :)

6 komentarzy:

  1. Cudowna jest ta pierwsza bransoletka z dodatkiem turkusu. Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka i faktycznie wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu. Komplet bardzo ładny, pozostałe prace również! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka jest piękna, lubię takie kolorki i dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zrobiłam prawie IDENTYCZNĄ bransoletkę - czarną ze złotymi kuleczkami i zawieszką! :-) Pierwsza jest przepiękna, kolory są idealnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny komplecik! Będzie się pięknie prezentował.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech