Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 31 marca 2020

brownie z kaszy jaglanej

Nagotowało mi się ciut za dużo kaszy jaglanej. Z jednej szklanki wyszedł cały garnek :O
Szkoda wyrzucić... Wujek Google podpowiedział, że można zrobić ciasto :)

Korzystałam z tego przepisu - KLIK
Dodałam tylko od siebie nieco orzechów. Zamiast jogurtu dałam kefir, bo akurat miałam. 






Wyszło pyszne - dietetyczne, bezglutenowe, bez cukru - nie licząc pudru na wierzchu, ale to można pominąć. Ale dałam za mało miodu, więc posypałam cukrem. 
Kasza wszakże zdrowa, można jeść do woli :)

Nawet Juli smakowało, oczywiście nie powiedziałam jej wcześniej, z czego zostało zrobione, bo by nawet nie spróbowała. 

1 komentarz:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech