Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 24 marca 2020

Wymiana naparstkowa z Carmelą z Ceuty

Moje pierwsze malowane naparstki poleciały daleko w świat. 

To moja pierwsza wymiana z Carmelą (również zaległa publikacja).
Dostałam mnóstwo cudownych naparstków z krajów, których nie miałam w swojej kolekcji: 

5 z Europy (Watykan 🇻🇦, Andora 🇦🇩, Łotwa 🇱🇻, Słowacja 🇸🇰 i Mołdawia 🇲🇩)

jeden z Ameryki Północnej - Puerto Rico


6 z Ameryki Południowej (Argentyna 🇦🇷, Brazylia 🇧🇷, Gujana 🇬🇾, Urugwaj 🇺🇾
Wenezuela 🇻🇪 i Chile 🇨🇱).







A taka paczuszka poleciała do Ceuty. 

1 komentarz:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech