Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 19 marca 2020

Wymiana z Marią Dolores z Malagi

Kolejna wymiana (trochę zaległa publikacja) z Marią Dolores.

Kolejne ładniutkie naparstki zasiliły moje hiszpańskie półki.
Do tego dwa magnesy do kolekcji. 


A ode mnie takie oto naparsteczki poleciały do Hiszpanii. 


1 komentarz:

  1. Świetna wymianka! Mi się trochę chyba przejadły, bo miałam oferty po wielokroć z tych samych rejonów, ale może trafi się jeszcze coś ciekawego. Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech