Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 12 marca 2020

Książki przeczytane I-II

W tym roku pobiłam wszelkie rekordy w czytaniu książek. 

Wiem, że niektórzy czytają więcej, a inni tyle nie przeczytają w ciągu całego roku. 
Dla mnie to dużo i nigdy wcześniej w jednym miesiącu nie udało mi się przeczytać tylu książek. 

STYCZEŃ

We wspólnym rytmie

Koniec świata

Z każdym oddechem

Zwyczajny facet
Przeczytałam pierwszą książkę Musso - genialnie pisze. 
Apartament w Paryżu
 LUTY

Ponieważ Cię kocham
365 dni 
Ten dzień 

Cudowna dziewczynka

Prawdziwy cud
 
Kolejne 365 dni
Z zamkniętymi oczami

2 miesiące - 12 książek... 
Dla porównania napiszę, że w 2017 r. przeczytałam tylko 13!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech