Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 16 marca 2020

Metryczka dla Szymusia - cz. III

Kazali siedzieć w domu, to siedzieliśmy. 
Była piękna pogoda w weekend, ale zimno i wietrznie jak diabli. 
W niedzielę mniej wiało, więc poszliśmy na spacer do parku. 

Dzięki temu skończyłam wreszcie metryczkę dla Szymusia. 
Szybko poszło. Jakby mnie wena nie opuściła, już dawno byłaby gotowa. 

Tu kilka zdjęć z poszczególnych etapów. 





W niedzielę posiedziałam nawet chwilę na balkonie, jak słońce świeciło. 
Cudownie tak powygrzewać twarz... 
Mogłaby już przyjść wiosna i mogłoby si zrobić cieplutko. 


A tu już gotowy hafcik!!



Tylko jeszcze wyprać, wyprasować i oprawić. 
O ile mam ramkę. 
Coś tam ostatnio klupowałam, muszę przejrzeć stertę ramek w szafie. 

2 komentarze:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech