Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 30 marca 2020

Walka z UFOkami - mały zimowy obrazek

W związku z tym, że siedzę w domu, postanowiłam powykańczać te UFOki...
Na pierwszy ogień poszedł ten oto malutki zimowy obrazek, który zaczęłam chyba ze dwie zimy temu... 

Pisałam o UFOkach TU.  

Taki stan zostawiłam w koszyku...


Szybko poszło i jest gotowy. 



Jakby ktoś był zainteresowany wzorkiem, proszę. 
Rozmiar w miarę duży, powinien być czytelny. 

 

Nie wiem co z nim będzie. Pierwotnie chciałam oprawić go w małe czarne owalne passe-partout. 
Mam jeszcze kilka o podobnej zimowej tematyce... Może kiedyś zrobię kolejne. 
Wtedy można by oprawić wszystkie w jednej większej ramce...

Na razie pewnie powędruje do mojego pudełeczka. 

4 komentarze:

  1. Wyszło pięknie! Bardzo lubię ten wzorek, wyszyłam go dawno temu i trafił do ramki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :). Miałam ochotę na niego, ale nie było rozpiski. Fajnie, że udostępniłaś :). Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy! :) To chyba format pod kartkę? :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech