Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 21 stycznia 2009

Melduję co do mnie doszło :)

Uprzejmie donoszę, że do tej pory dotarły do mnie zdjęcia od 12 uczestniczek konkursu!! Co z pozostałymi dwudziestoma??

Wasze prace są rewelacyjne...za każdym razem jak dostaję maila, jestem pod duuużym wrażeniem...

Do tej pory otrzymałam zdjęcia prac konkursowych od:

1. magdakoryzma

7. aneladgam

10. giepe69

11. jeniulka

13. zawsze-kruszki

15. elzusia

21. merylu

22. kinia_1979

29. ahanutek

30. agagalas

31. eltea

32. ann_margaret

Numery wg. listy konkursowej. Takie same numery będą miały zdjęcia waszych prac.

Co do głosowania...

Po waszych licznych komentarzach doszłam do wniosku, że rzeczywiście głosowanie poprzez fotosika będzie miało swoje wady... Taki system jak na eurowizji jest w porządku....tylko problemem bedzie z zamieszczeniem w jednym wpisie 33 zdjęć...będzie się to strasznie długo otwierało... chyba że dam link do galerii w fotosiku a głosy na poszczególne zdjęcia będziecie oddawać w komentarzach pod wpisem na blogu :) Nie wszyscy mają superszybko chodzący internet... a otwarcie 33 zdjęć może trochę potrwać :)

Wydaje mi się, że to najlepszy pomysł... każdy sobie wejdzie do galerii, obejrzy wszystkie zdjęcia, a potem w koemntarzu odda swoje głosy :)

A co do głosów...to wydaje mi się, że 12 głosów to za dużo, ale 3 to może trochę za mało, więc proponuję 5:

1 pkt - interesujący
2 pkt - ładny
3 pkt - bardzo ładny
4 pkt - śliczny
5 pkt - super!!!!!

Oczywiście nie głosujemy na własne zdjęcie...to chyba logiczne :)) Najlepiej gdyby każdy, kto brał udział w głosowaniu oddał głos.. ale wydaje mi się, że innym osobom również należy pozwolić zagłosować :) Niech podziwiają nasze wspaniałe prace :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech