Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 24 stycznia 2009

Meldunek...

Na obecną chwilę brakuje mi zdjęć od nastęujących osób (wg listy):

5. tayton

12. zwergdani1

14. margaret

16. sofia.mare

18. makneta

25. Basia

27. gazynia

28. yadis

33. meliar

Na niektórych blogach widziałam skończone robótki, ale zdjęć nie dostałam... Do poniedziałku do 9:00 macie czas, żeby przesłać to czego nie zdążyłyście zrobić... Jak przyjde do pracy i nie zobaczę żadnego nowego zdjęcia, niestety nie umieszczę go w konkursowym katalogu... No chyba że pozostałe koleżanki zgodzą się, żeby przesunąć ciutkę termin - dla spóźnialskich i zapracowanych. Chociaż wydaje mi się, że czasu było sporo... aczkolwiek ja też wiele rzeczy zawsze zostawiam na ostatnią chwilę :)

Zatem czekam na brakujące zdjęcia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech