Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 29 stycznia 2009

Nowy mały hafcik :)

Wczoraj po południu wzięłam się za zagospodarowywanie mojego nowego pudełka... no niestety przydałoby się ze dwa razy większe :) ale to co chciałam się zmieściło... i wygląda tak:

i druga połówka...



Zrealizowałam kolejny punk z mojej listy rzeczy do zrobienie: nawinełam wszystkie muliny DMC na kartoniki i ładnie ułożyłam w pudełku. Trochę już ich mam...


Korzystając z porządków i przejrzenia moich skarbów, przygotowałam też trochę rzeczy na prezenty w konkursikach PIF. Mam nadzieję, że już niedługo się wyjaję z nimi i zacznę wysyłać.

No a jak już skończyłam porzadki, to nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam taki mały hafcik...

Ale na razie nie zdradzę przeznacznia...powiem tylko że będzie z morskim motywem :) to żółte to kawałek latarni morskiej...
I zapisałam sie na kolejne Candy, ale znając życie, znowu nic nie wygram... a Candy jest u Kingi...
No i przypominam że zostało tylko półtora dnia na głosowanie!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech