Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 9 stycznia 2009

Nadal zastój :(

Hmm...dawno mnie tu nie było... "Uśpione morderstwo" udało mi się skończyć jeszcze w starym roku...

Pod choinkę dostałam "Trzepot skrzydeł" Katarzyny Grocholi...



Zanim zaczęłam czytać, cieszyłam się, że przeczytam kolejną super książkę o miłośc, łatwa, lekką i przyjemną... jak "Ja wam pokażę" czy "Nigdy w życiu"... Ale jak ja skończyłam...dosyć szybko poszło...byłam w szoku... była zupełnie inna niż się spodziewałam :(
Potem miałam dylemat, co zacząć czytać...
Zaczęłam "Morskie Opowieści", ale po przeczytaniu pierwszego opowiadania chyba mi się odechciało. No i zapewne wrócę do Agathy Chhristie :) a Morskie opowieści odstawię na półkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech