Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 3 lutego 2014

Dziś trochę xxx i troszkę zaległej biżuterii :)

Jakiś czas temu zapisałam się na SAL WIELKANOCNY 2014... pewnie wspominałam... 
To moje jajo, a dokładniej jego kawałek:



Stan obecny niewiele się różni od tego zdjęcia, bo nie miałam jakoś nastroju w ten weekend ani cały miniony tydzień go haftować... Do Wielkanocy jeszcze sporo czasu...

Zapisałam się też na SAL ZIMOWY... choć widzę, że to nie był dobry pomysł, ale obrazek uroczy, więc może na przyszłą zimę skończę... 

Na razie mam tyle...


Kolory obrzydliwe, kanwy oczywiście, choć sam środek ma tak dużo różnych kolorów mulin, że oczopląsu można dostać. Ale będę dzielna i będę pomału dłubała... jak nie tej zimy to następnej skończę... nie pali się. 

A na koniec nieco zaległej biżuterii.











Na dziś tyle, choć w kolejce czekają kolejne zdjęcia, bo w sobotę poszalałam... 

3 komentarze:

  1. Rewelacyjna biżuteria, taka elegancka i przemyślana. Strasznie mi się podoba, bo tu na odległość widać, że pomysłów Ci Beatko nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajo będzie śliczne, to drugie to na razie trudno stwierdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna biżuteria. Ja też męczę ten SAL zimowy hi hi może do przyszłej zimy skończę.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech