Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Wymianka naparstkowa u Pameli (FB)

Jakiś czas temu, po dłuższej przerwie, zapisałam się na wymiankę naparstkową na Facebooku. Wymianę organizowała Pamela Corcoran. 

Przedmiotem wymiany było 6 naparstków i różne przydasie związane z inną dziedziną zainteresowań danej osoby. 

Ja trafiłam na dziewczynę z Meksyku, która lubi haft xxx i patchwork. 
przygotowała jej takie oto cudeńka:






A ja dostałam paczkę od Maite z Hiszpanii. Naparstki czadowe, inne przydasie również. 





Tym sposobem jestem posiadaczką 6 nowych, cudownych naparstków z Hiszpanii: z Sanabrii i innych miejscowości. Ten z nożyczkami i szpilkami jest chyba najfajniejszy. 

2 komentarze:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech